Login or create an account
CloseReturning Customer
I am a returning customer
Login or create an account
CloseRegister Account
If you already have an account with us, please login at the login form.
Váš účet bol úspešne vytvorený!
Ďakujeme Vám za registráciu v obchode AT-Sport!
Váš zákaznícky účet bude aktivovaný po schválení administrátorom obchodu.
Pokiaľ máte akékoľvek otázky, prosím neváhajte nás kontaktovať.
Odhlásenie
Odhlásili ste sa z Vášho zákazníckeho účtu. Teraz môžete bezpečne opustiť počítač.
Váš nákupný košík bol uložený, položky v ňom budú obnovené pri každom prihlásení.
Reklamačný poriadok
PRÁVO NA UPLATNENIE REKLAMÁCIE
Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru vada, kupujúci má právo reklamácie. Pre správne posúdenie je nutné, aby bol reklamovaný tovar čistý, kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Kupujúci je povinný pri používaní tovaru dodržiavať okrem všeobecne známych pravidiel, rovnako aj podmienky stanovené pre používanie tovaru v záručnom liste alebo v návode na použitie, užívať a ošetrovať tovar v súlade s jeho prirodzenou životnosťou.MIESTO A SPÔSOB UPLATNENIA REKLAMÁCIE
Reklamáciu je možné uplatniť písomnou formou buď e-mailom – info@at-sport.sk, poštou na adresu ZAK Slovakia s.r.o. ul. Vodná 293/4 945 01 Komárno, alebo vyplniť formulár na stránke - Reklamácia alebo telefonicky: +421 915 201 601. Reklamovaný tovar je možné zaslať na uvedenú adresu Slovenskou poštou. Odporúčame Vám tovar poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme. Súčasťou reklamácie musí byť písomný popis vád, ktoré sú predmetom reklamácie a doklad o kúpe tovaru, záručný list alebo poštová doručenka. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje jeden z uvedených dokladov. Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:a) doručenie Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu,
b) doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu;
POSTUP VÝMENY PRODUKTU
Ak Vám produkt nevyhovuje a potrebovali by ste ho vymeniť za iný, môžete využiť službu výmenný balík. Takto vymeniť je možné len produkt, ktorý bol zakúpený, nie produkt ktorý bol darovaný (z pravidla cena darčekového produktu je niekoľko násobne menšia než náklady na výmenný balík). Je potrebné nám mailom, facebook správou alebo telefonicky nahlásiť číslo objednávky, nevyhovujúci produkt a za aký produkt si ho želáte vymeniť. Pripravíme balík pre špedičnú firmu, ktorá Vám nasledujúci deň doručí správny produkt a bude od vás na výmenu požadovať dobre zabalený nevyhovujúci produkt.POSTUP REKLAMÁCIE PRODUKTU
Ak chcete produkt vrátiť, je možné ho nepoškodený zaslať do 30 dní späť. Pošlite nám ho na adresu: ZAK Slovakia s.r.o. ul. Vodná 293/4 945 01 KomárnoDo obsahu balíka vložte tento reklamačný formulár. Po prevzatí balíka, čím skôr vykonáme náhradu.
ZODPOVEDNOSŤ PREDÁVAJÚCEHO
Predávajúci zodpovedá za to, že predávaná vec má akosť a úžitkové vlastnosti vo všeobecnosti požadované, predávajúcim alebo výrobcom popisované alebo očakávané, že zodpovedá požiadavkám, právnym predpisom, je v určenom množstve, a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pri použití veci uvádza alebo, pre ktorý sa vec obvykle používa. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú na tovare po prevzatí (zakúpení) tovaru v záručnej dobe.Predávajúci nezodpovedá za vady ak:
• si kupujúci vadu spôsobil sám,
• kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel a bola mu na tovar z tohto dôvodu poskytnutá zľava,
• reklamácia odporuje povahe tovaru, hlavne uplynutiu doby trvanlivosti tovaru, pre ktoré bola poskytnutá zľava s ceny tovaru,
• ktoré vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru, jeho nesprávnym, či nadmerným používaním, alebo ktoré vznikli po uplynutí doby životnosti tovaru,
• spôsobené zásahom kupujúceho alebo inej osoby na tovar, alebo jeho súčasť.
O prijatej reklamácií sa kupujúcemu vystaví reklamačný list s uvedením dátumu, kedy sa reklamácia prijala, aký tovar je reklamovaný, kedy a kde bol tovar zakúpený, o akú vadu sa jedná a cenu, za akú bol tovar zakúpený. Ak kupujúci reklamuje vadu tovaru, predávajúci reklamáciu riadne preverí a rozhodne o jej vybavení ihneď v zložitých prípadoch do 3 dní. Predávajúci vybaví reklamáciu maximálne do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.