Warning: unlink(/data/2/6/26cc9ccf-8a3e-4974-920d-e65b53ba2e91/at-sport.sk/storage/cache/cache.catalog.language.1732173706): No such file or directory in /data/2/6/26cc9ccf-8a3e-4974-920d-e65b53ba2e91/at-sport.sk/web/system/library/cache/file.php on line 68 Obchodné podmienky

Všetky kategórie

  • Všetky kategórie
  • Absolute Live
  • BCAA
  • Čokoládové jablko
  • ENERGY DRINK
  • Fatburner
  • Isotonic Drink
  • Kolagén
  • L-Karnitin
  • MEGA AMINO MIX
  • AbsoRice
  • PowerFruit
  • Pre zdravie
  • BEE BEAUTY KAPSULE
  • Čaj
  • Red Line Jerky
  • Richtofit
  • Relaxačný krém
  • Richtofit sprchový gel
  • Športové krémy
  • YOUR SUPERFOOD

Obchodné podmienky



1. VŠEOBECNÉ PODMIENKY

Predávajúcim je spoločnosť ZAK SLOVAKIA s.r.o., so sídlom Vodná 293/4, 945 01 Komárno, ktorá je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel Sro, vložka č.33316/S, IČO: 51261961, DIČ: 2120651192, IČDPH: SK2120651192, e-mail: info@at-sport.sk (ďalej len predávajúci).

Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.

Spotrebiteľská zmluva je každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára dodávateľ so spotrebiteľom. Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.

Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.

2. OBJEDNÁVANIE

Kupujúci si vyberie produkt na základe aktuálnej ponuky uverejnenej na internetovej stránke www.at-sport.sk, tento výber potvrdí kliknutím na tlačidlo “Do košíka”.

Po ukončení nakupovania zákazník skontroluje obsah nákupného košíka a kliknutím na “DO POKLADNE” pristúpi k dokončeniu objednávky, kde vyplní informácie potrebné k úspešnému splneniu objednávky (osobné údaje, fakturačnú a dodaciu adresu, spôsob dodania a spôsob platby).

Objednávky uskutočnené prostredníctvom internetového obchodu www.at-sport.sk sú záväzné. Pred odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil a súhlasí s týmito obchodnými podmienkami, čo zároveň potvrdí aktívnym odklikom “Prečítal(a) som si a súhlasím s Obchodné podmienky”. Odoslanie objednávky potvrdí kliknutím na “ZÁVÄZNÁ OBJEDNÁVKA S POVINNOSŤOU PLATBY”.

Návrhom na uzatvorenie zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru na internetovej stránke at-sport.sk, zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim a prijatím objednávky predávajúcim. Toto prijatie predávajúci www.at-sport.sk automaticky potvrdí na zadaný email kupujúceho, na vznik kúpnej zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. Takto uzatvorenú zmluvu nie je možné jednostranne meniť (takto uzatvorenú zmluvu je možné meniť na základe dohody oboch strán). Informácie o jednotlivých krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy vyplývajú z týchto obchodných podmienok a kupujúci má vždy možnosť pred samotným odoslaním objednávky túto skontrolovať, prípadne ju opraviť. Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku, ak tomu nebránia okolnosti na strane predávajúceho ani kupujúceho, je možné uzatvoriť zmluvu v inom, pre obe strany zrozumiteľnom, jazyku.

3. DODACIE PODMIENKY

3.1. Dodacia lehota je do 2 pracovných dní odo dňa objednania, v prípade ak je tovar objednaný do 12:00 hodiny, je tovar doručený v nasledujúci pracovný deň, ak sa tovar objedná neskôr, je doba dodania 48 pracovných hodín. V prípade, že nebude možné objednávku vybaviť alebo niektorý tovar nebude skladom, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo mailom. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo už nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru alebo je dlhodobo objednaný výrobok nedostupný. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosťou tovaru ani pri vynaložení maximálneho úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať kupujúcemu v dobe uvedenej v obchodných podmienkach alebo v cene, ktorá je uvedená v eshope, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo emailom. V prípade zaplatenej objednávky alebo jej časti budú finančné prostriedky poukázané do 14 dní na bankový účet určený kupujúcim, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak. Kuriérska spoločnosť dovezie tovar k prvým uzamykateľným dverám!

3.2. Preprava - objednaný tovar Vám zašleme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Slovak Parcel Service (Slovenská Republika) a Slovenskou poštou.
   Prepravná cena za dodanie tovaru do zahraničia je účtovaná v zmysle platného aktuálneho cenníka prepravnej spoločnosti.

Kuriérska spoločnosť Vás bude o doručení vopred telefonicky kontaktovať. Čas dovozu nie je možné stanoviť v objednávke, je možné dohodnúť sa s prepravcom. Dodanie zásielky sa realizuje v čase od 8:00 - 18:00 v dňoch pondelok - piatok (mimo dní pracovného pokoja). Pri objednávke tovaru nad 80 EUR poštovné neúčtujeme (platí pri doručení v SR). Vyhradzujeme si právo platby vopred na faktúru pri dovoze do zahraničia.

3.3. Podmienky prepravy:
- platba dobierkou prebieha v hotovosti kuriérovi, kuriér Vám vystaví doklad o zaplatení
- pri nezastihnutí Vás bude kontaktovať kuriérska spoločnosť a dohodne nový termín dodania

3.4. Postup pri preberaní zásielky:
Skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený alebo otvorený. Pokiaľ obal bude javiť známky poškodenia (napr. bude roztrhnutý, rozlepený a pod.), tovar nepreberajte alebo prevezmite s výhradou. V prípade, že Vám príde tovar poškodený alebo neúplný ste povinný to bezodkladne oznámiť telefonicky (0915201601). V prípade, že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite. Upozorňujeme, že podľa podmienok dopravcu nemôžete tovar pred zaplatením a prevzatím rozbaliť a prekontrolovať. Pokiaľ po rozbalení zistíte poškodenie výrobku, bezodkladne kontaktujte reklamácie spoločnosti ZAK Slovakia s.r.o. Pri neskoršom oznámení nemusí byť Vaša reklamácia kladne vybavená.

4. CENY, PLATBY A DORUČENIE TOVARU

CENY
Ceny tovaru sú uvedené s DPH a bez dopravy. Tá je pripočítaná v závere objednávky podľa vybraného spôsobu dopravy.

PLATBY
- Dobierkou - platba sa uskutočňuje pri prevzatí tovaru od kuriéra.
- Platba bankovým prevodom - po vytvorení objednávky obdržíte e-mail s platobnými údajmi a prevodom na účet uhradíte kúpnu cenu.
- Osobný odber- v hotovosti na dohodnutom odbernom mieste.

Všetky ceny v eshope  www.at-sport.sk sú zmluvné, konečné a uvádzané s DPH. Vyhradzujeme si právo pri dodaní do zahraničia platbu prevodným príkazom vopred. Do zahraničia nie je možný spôsob dodania na dobierku! Všetky spôsoby dodania platia výhradne na území Slovenska. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak, prípadne sú časovo obmedzené.

Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru v hotovosti pri osobnom prevzatí tovaru, dobierkou v mieste dodania tovaru alebo bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho, uvedený v akceptácii objednávky alebo na internetovej stránke predávajúceho v čase pred prevzatím tovaru. Príplatok za dobierku je 1€, ktorý účtujeme do 80€ objednávaného tovaru, nad 80€ dobierka je zdarma. Pri preberaní zásielky zaplatíte kúpnu cenu v hotovosti.

Bankovým prevodom na účet vopred
Bez poplatku.
Po prijatí vašej objednávky vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol, ktorý je potrebné pri zasielaní úhrady uviesť. Pri bankovom prevode zaplatíte za tovar vopred, vkladom na náš bankový účet
IBAN: SK13 7500 0000 0040 2562 1741, BIC: CEKOSKBX

Do variabilného symbolu je potrebné uviesť ID objednávky! Tovar vám odošleme až po prijatí platby.
Pri objednávke v hodnote nad 80€ poštovné neúčtujeme.

 

5. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku v lehote 14 dní od prevzatia tovaru.
V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je: predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu, predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

Právo na odstúpenie od zmluvy je spotrebiteľ povinný uplatniť písomnou formou v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči (e-mail),. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak bolo oznámenie o odstúpení od zmluvy odoslané najneskôr v posledný deň lehoty.

Spotrebiteľ je povinný najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu ZAK SLOVAKIA s.r.o, so sídlom Vodná 293/4, 945 01 Komárno, odporúča sa tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Spotrebiteľ priloží do balíka kópiu daňového dokladu (faktúra), ktorý mu bol doručený spolu s tovarom a kópiu potvrdenia o doručení vystavenú doručovateľom.Lehota na vrátenie tovaru sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša spotrebiteľ. Predávajúci sa zaväzuje kúpnu cenu vrátiť najneskôr do 14 dní na účet, ktorý spotrebiteľ uviedol vo formulári. Pri odstúpení od zmluvy budú rovnako refundované náklady dodania tovaru v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý predávajúci ponúka (t.j. bežné poštovné za doručenie zásielky Slovenskou poštou). V prípade neoprávneného odstúpenia od zmluvy bude tovar vrátený na náklady spotrebiteľa.
Formulár: odstupenie_od_kupnej_zmluvy.pdf

6. ZÁRUKY A REKLAMÁCIE

Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra, pokladničný doklad). Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry, pokladničného dokladu. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady.

POSTUP REKLAMÁCIE: Čo najskôr nás informovať emailom alebo telefonicky o chybe výrobku. Poslať produkt späť na adresu firmy predávajúceho.

7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

I. Úvodné ustanovenia
1. Pre potreby týchto Zásad sa rozumie
ZAK Slovakia s.r.o.
Vodná č. 293/4,  945 01 Komárno
IČO: 51261961
DIČ: 2120651192
IČ DPH: SK2120651192
• Osobnými údajmi: meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, fakturačná adresa, doručovacia adresa, IP adresa, cookie/s.

2. Prevádzkovateľ e-shopu www.at-sport.sk ako správca Osobných údajov týmto informuje o spôsobe a rozsahu spracovania Osobných údajov, vrátane rozsahu práv Účastníka (ako je tento definovaný nižšie) súvisiacich so spracovaním jeho Osobných údajov.

3. Prevádzkovateľ pri spracovaní osobných údajov postupuje v súlade s nasledujúcimi právnymi predpismi:
• Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov
• Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (ďalej len “Nariadenie”)

4. Účastník je fyzickou osobou, ktorá nakupuje od Prevádzkovateľa tovar a služby.

5. účelom predaja tovaru a služieb koncovému. V súvislosti s vyššie uvedeným dochádza k spracúvaniu Osobných údajov:
• v rozsahu v akom boli poskytnuté v súvislosti s objednávkou produktov a /alebo služieb Prevádzkovateľa, resp. v rámci rokovaní o uzavretí zmluvy s Prevádzkovateľom, ako aj v súvislosti s uzatvorenou zmluvou
• za účelom / účelmi uvedenými nižšie v čl. II.

II. Účely a doby spracovania Osobných údajov
1.Prevádzkovateľ spracováva Osobné údaje pre nasledujúce účely:
a) plnenie zmluvy, prípadne iného záväzku, a poskytovanie služieb:
• osobné údaje budú spracované po dobu rokovaní o uzavretí zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Účastníkom, a to za účelom uzavretia zmluvy, ako aj počas trvania zmluvného vzťahu
• zasielanie dotazníkov spokojnosti: zasielanie dotazníkov spokojnosti za účelom skvalitnenia poskytovaných služieb zákazníkom v nadväznosťami vytvorenú objednávku, rezerváciu alebo priamy predaj
• marketingové akcie: na účely splnenia marketingovej akcie, vyhodnotenie, ukončenie, doručenie prípadnej výhry, atď. Doba spracovania: po dobu marketingovej akcie.

b) dodržanie právneho záväzku (najmä účtovného, daňového a archivačného, poskytnutie súčinnosti správnym orgánom, polícii, súdom, a pod.):
• daňový doklad bude uchovaný 10 rokov od ukončenia zmluvy: Za účelom plnenia zákonnej povinnosti archivácie účtovných dokladov na základe zákona č. 563/1991 Zb., o účtovníctve v znení neskorších predpisov budú Osobné údaje ďalej spracované a uchované po dobu 10 rokov od roka nasledujúceho po roku, v ktorom došlo k uzatvoreniu zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Účastníkom;
• plnenie povinností v súvislosti s uplatnením práv z chybného plnenia, poskytnutia súčinnosti správnym orgánom, polícii, súdu: Prevádzkovateľ je oprávnený spracovávať základné osobné, identifikačné a kontaktné údaje zákazníka, údaje o tovare a údaje z komunikácie medzi zákazníkom po dobu 4 rokov odo dňa uplynutia záručnej doby na tovar.

c) oprávnené záujmy Prevádzkovateľa, ochrana práv a právom chránených záujmov Prevádzkovateľa: • účinná obhajoba v prípade sporu. Doba spracovania sa tu stanovuje na 4 roky od uplynutia záručnej doby na tovar a predlžuje sa o dobu, po ktorú je spor vedený;
• oprávneným záujmom Prevádzkovateľa je ďalej zasielanie obchodných v súlade s § 7 ods. 3 zákona č. 480/2004 Zb., o niektorých službách informačnej spoločnosti

d) marketingové a obchodné ponuky služieb Prevádzkovateľa:
• plošné zasielanie obchodných ponúk produktov a služieb: zasielanie všeobecných reklamných oznámení bez zacielenia na konkrétnu skupinu adresátov. Doba spracovania osobných údajov je v tomto prípade 3 roky;
• individuálna ponuka: zasielanie reklamných oznámení po zhodnotení niektorých osobných aspektov vzťahujúcich sa k fyzickej osobe. Prevádzkovateľ nevykonáva profilovanie v súlade s čl. 22 Nariadenia, keďže nejde o automatizované spracovávanie, ale ručnú tvorbu individuálnych ponúk. Doba spracovania osobných údajov je v tomto prípade 3 roky;
• zasielanie obchodných informácii tretími stranami: pojednáva o zasielaní obchodných oznámení ďalšími správcami, ktorým boli osobné údaje Účastníkov odovzdané na základe súhlasu Účastníka a na základe zmluvy o spracovaní Osobných údajov. Ide o spoločnosti:

Slovenská pošta, a. s.
                                          Partizánska cesta 9
975 99 Banská Bystrica 1
IČO: 36631124

Názov: Slovak Parcel Service s.r.o.
Sídlo: Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji
IČO: 31329217
DIČ: 2020351993
IČ DPH: SK 2020351993

Cookies: krátke textové súbory generované webovým serverom a ukladané v počítači prostredníctvom prehliadača. Rozlišujú sa dva typy. V prvom rade sú to cookies potrebné na zabezpečenie fungovania a analýzu webu (uskutočnenie prenosu elektronickej komunikácie prostredníctvom elektronickej komunikačnej siete, s použitím týchto cookies nemožno vysloviť nesúhlas). Ďalej ide o cookies, ktoré hodnotia niektoré osobné aspekty vzťahujúce sa ku konkrétnej fyzickej osobe. S použitím druhého typu cookies musí Účastník vysloviť súhlas. Doba spracovania je v tomto prípade 3 roky.

Pre účely re-marketingu sú odovzdávané cookies iným spracovateľom iba v prípade, že u nich bol udelený súhlas na tento účel, a to s expiračné dobou maximálne 540 dní. Ak dôjde k odobratiu súhlasu s reklamnými cookies, nie je technicky možné už raz odovzdanú cookies u spracovateľa ihneď odstrániť.

8. Ochrana osobných údajov a informácie o spracovaní

Pokiaľ Účastník neposkytne svoje Osobné údaje, nie je možné uzavrieť zmluvu s Prevádzkovateľom alebo mu poskytnúť služby z nej vyplývajúce. Osobné údaje sú v tejto súvislosti nevyhnutné pre poskytnutie konkrétnej služby či produktu Prevádzkovateľa.

Po uplynutí lehôt uvedených v článku II. Prevádzkovateľ Osobné údaje vymaže.

Účastník je povinný Prevádzkovateľovi poskytnúť len pravdivé a presné Osobné údaje. Za správnosť, presnosť a pravdivosť poskytnutých Osobných údajov je zodpovedný Účastník. Prevádzkovateľ za správnosť poskytnutých údajov nenesie zodpovednosť.

Prevádzkovateľ vynaloží maximálne úsilie, aby nedošlo k neoprávnenému spracovaniu.
Prevádzkovateľ je oprávnený odovzdať osobné údaje Účastníka tretím osobám, a to za nasledujúcimi účelmi: dokončenie objednávkového procesu, doručenie tovaru, zasielanie obchodných oznámení, hodnotenie spokojnosti zákazníka, poskytovanie spotrebiteľského úveru, služby zákazníckej podpory, poskytovanie poistných produktov, vybavovanie reklamácií, registrácia nového zákazníka.

Osobné údaje sú a budú spracované v elektronickej podobe neautomatizovaným spôsobom.

9. Práva Účastníka súvisiace so spracovaním

1. Práva Účastníka v súvislosti s ochranou osobných údajov:
• požadovať od Prevádzkovateľa prístup k jeho Osobným údajom;
• na opravu poskytnutých Osobných údajov;
• na vymazanie poskytnutých Osobných údajov;
• na obmedzenie spracovania Osobných údajov;
• podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov;
• právo na prenos osobných údajov na iného správcu;
• právo namietať proti spracovaniu osobných údajov;
• právo na odvolanie súhlasu.

2. Účastník môže svoje práva podľa ods. 1 tohto článku na e-mail adrese info@at-sport.sk alebo v prípade registrovaného zákazníka v zákazníckej sekcii na webových stránkach e-shopu.

3. Práva podľa ods. 1 tohto článku písm. c) a d) nie je možné uplatniť v rozsahu a na účely uvedené v čl. II ods. 1 písm. a), b) a c) s výnimkou bodu ii) písm. c) čl. II, kedy je možné uplatnenie všetkých práv uvedených v ods. 1.

4. V prípade, že by sa Účastník domnieval, že Prevádzkovateľ vykonáva spracovanie jeho Osobných údajov, ktoré je v rozpore s ochranou jeho súkromného a osobného života alebo v rozpore s príslušnými právnymi predpismi, najmä ak sú Osobné údaje nepresné s ohľadom na účel ich spracovania, môže:
• požiadať Prevádzkovateľa o vysvetlenie, a to e-mailom na adresu at-sport@at-sport.sk
• namietať proti spracovaniu a požadovať e-mailom zaslaným na adresu at-sport@at-sport.sk aby Prevádzkovateľ zabezpečil odstránenie takto vzniknutého stavu (napr. blokovaním, vykonaním opravy, doplnením alebo likvidáciou Osobných údajov). Prevádzkovateľ o námietke bezodkladne rozhodne a informuje Účastníka. Ak nevyhovie Prevádzkovateľ námietke, má Účastník právo obrátiť sa priamo na Úrad na ochranu osobných údajov. Týmto ustanovením nie je dotknuté oprávnenie Účastníka obrátiť sa so svojím podnetom na Úrad na ochranu osobných údajov priamo.

5. Ak uplatní Účastník právo podľa tohto článku, je Prevádzkovateľ povinný odpovedať do 30 dní od prijatia žiadosti Prevádzkovateľom.

6. Prijatie žiadosti o uplatnení práva z článku IV., Bodu 1 a) a f) je možné iba prostredníctvom dátovej správy alebo listom s úradne overeným podpisom na adresu sídla spoločnosti. Súčasťou žiadosti je potrebné uviesť e-mailovú adresu, na ktorú bude potom zaslaný overovací e-mail na potvrdenie totožnosti žiadateľa.

7. Pokiaľ Účastník uplatní niektoré z práv z článku IV., Odsek 1, má Prevádzkovateľ právo žiadať preukázanie totožnosti Účastníka. Žiadosť o prístup k osobným údajom tak musí byť zaslaná z e-mailovej adresy žiadateľa. Ak bude žiadosť podaná inou formou, či z inej e-mailovej adresy, má Prevádzkovateľ právo požadovať dodatočné overenie formou odpovede na overovací e-mail. V prípade, keď žiadateľ nepreukáže svoju totožnosť do 14 dní od zaslania verifikačného e-mailu, nebude jeho žiadosť na uplatnenie práv z článku IV., Odsek 1 prijatá.

8. Prevádzkovateľ je oprávnený v prípade opakovanej a neopodstatnenej žiadosti o poskytnutie fyzickej kópie spracúvaných Osobných údajov účtovať primeraný poplatok za administratívne náklady s tým spojené.

10. Alternatívne riešenie sporov

1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám  zašlite na našu emailovú adresu: info@at-sport.sk

2. Ak  Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu,  prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona  č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.

3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva  a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10. 4. 2016 je tu: http://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk. 

6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
• ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
• ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online

11. Prevádzková doba

Objednávky cez internet alebo prostredníctvom personálu predajcu:

Otváracia doba:
automatické potvrdenie objednávky: Pondelok – Nedeľa: 00-24h
e-mail, mobil: Pondelok - Piatok: 9:00-18:00

12. Záverečné ustanovenia

1. Všetky právne vzťahy vznikajúce pri spracúvaní Osobných údajov sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, a to bez ohľadu na to, odkiaľ bol prístup k nim realizovaný. K riešeniu prípadných sporov vzniknutých v súvislosti s ochranou súkromia medzi Účastníkom a Prevádzkovateľom sú príslušné slovenské súdy.

2. Dotknutá osoba má právo obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov (https://dataprotection.gov.sk/uoou/sk).

3. Tieto Zásady nadobúdajú účinnosť dňom 25.05. 2018.